Jola Krukowska - Organizujesz własny ślub i potrzebne Ci wsparcie i informacje? Trafiłaś idealnie! Jola Krukowska

Cześć,

Organizuję śluby od 13 lat i teraz chcę tego nauczyć Ciebie! U mnie znajdziesz wszystko, co potrzebne, aby zorganizować ślub samodzielnie, albo zacząć organizować śluby dla innych i otworzyć dochodowy biznes.

Moje panny młode nie muszą się tym martwić, bo jestem ich podręczną pamięcią oraz ratownikiem i w razie potrzeby służę wsparciem.

Ale jeżeli Ty ujarzmiasz chaos ślubny sama, to koniecznie weź do serca poniższe porady, a będzie Ci dużo łatwiej i przyjemniej :)

 

1. INTENSYWNA MASECZKA KOKTAJLOWA

Wstań (nie muszę chyba dodawać, że powinnaś położyć się wcześniej?) i po przywracającym do życia odświeżającym prysznicu nałóż na twarz intensywną maseczkę koktajlową. To idealne S.O.S przed wielkim wydarzeniem. Wiem, że na pewno dbałaś o siebie intensywnie już wcześniej, ale w dniu ślubu musisz szybko i skutecznie doprowadzić się do stanu używalności – nie stawiaj wszystkiego na makijaż, baza musi być promienna :)

2. SPOKOJNE I OBFITE ŚNIADANIE

Mam nadzieję, że w ogóle masz w zwyczaju jadać śniadania :). A już absolutnie nie rezygnuj z niego w dniu ślubu, inaczej ryzykujesz nagłym spadkiem energii i dobrego samopoczucia. Pamiętaj, masz lśnić i masz mieć siłę na zabawę do rana. Dobre paliwo to podstawa.

3. PLAN DZIAŁAŃ – HASŁOWO, Z GODZINAMI

Jeżeli nie przygotujesz wcześniej rozpiski, którą w dniu ślubu Ty i inni po prostu wykonacie, nie głowiąc się nad tym, czy czegoś przypadkiem nie zapomniałaś, to ryzykujesz bieganie z obłędem w oczach i naprzemiennie zimne i gorące poty na plecach. A czas leci. Tik tak, tak tak. Leci, ucieka.

4. MAKIJAŻ I CZESANIE DLA TWOICH DRUHEN I INNYCH WAŻNYCH OSÓB

Jeżeli przygotowujecie się do ślubu w jednym miejscu, to dobrze byłoby uwzględnić wcześniej, aby Twoje druhny, mama, czy teściowa, też miały szansę na piękny, trwały i profesjonalny makijaż oraz fryzurę. Zróbcie sobie tę przyjemność, naprawdę warto :) Ta przyjemność jest również bardzo praktyczna – najważniejsze osoby, które jednocześnie będą często pojawiać się na zdjęciach czy filmie, nie sprawią kłopotów w postprodukcji – fotograf nie będzie trudził się nad zlikwidowaniem błysku na twarzach, co nie zawsze jest przecież możliwe.

5. LEKKI LUNCH

Śniadanie to jedno, ale po drodze miałaś wiele zadań, a obiad weselny dopiero po południu, lub wieczorem. MUSISZ jeszcze w międzyczasie wrzucić coś na ząb. Coś lekkiego, bo im bliżej godziny zero, tym większy ścisk w żołądku.

6. PLAN TOASTÓW

To bardzo ważne – dowiedzcie się i ustalcie wcześniej, ile osób chce przemawiać i ile będą trwać przemowy – inaczej kuchnia leży. Albo coś wyjedzie zimne, albo wysuszone. To w przypadku, gdy chcecie zacząć już w trakcie obiadu. A jeżeli toasty są przewidziane po jego zakończeniu, to pamiętaj, litości dla gości – przemowy muszą być dość krótkie, najlepiej zabawne i wzruszające jednocześnie. Wszystko inne spowoduje jedynie zniecierpliwienie i zaburzy plan wesela, jeżeli taki przewidziałaś.

7. CHWILA DLA SIEBIE

To wyjątkowy dzień. Planowo jedyny taki w całym życiu. Chcesz go przeżyć bez chwili refleksji i oddechu? Zadbaj, by mieć miejsce, gdzie będziesz mogła w razie czego choć przez chwilę odseparować się od karuzeli wydarzeń i mieć czas na zebranie myśli.

8. CHWILA DLA WAS

Już po przysiędze, już po pierwszym tańcu, a nie zamieniliście ze sobą jeszcze ani jednego, szczerego i osobistego zdania? Wszystkie oczy są skierowana na Was. Ulotnijcie się na moment (ale niezbyt długi, macie obowiązki :)), aby choć pośmiać się, uwolnić emocje i wymienić się wrażeniami ;).

Komentarze są zasilane przezCComment

WYCHODZISZ ZA MĄŻ? NIE CZEKAJ I POBIERZ BEZPŁATNIE

Twój Osobisty Harmonogram Przygotowań Ślubnych

Pobierz go teraz!

Haromonogram przygotowań ślubnych

Jesteś przyszłą panną młodą? Potrzebne Ci wsparcie i informacje, jak zrobić to łatwo, szybko i dobrze.

 

Zapraszam na mojego video bloga gdzie znajdziesz wiele ciekawych wskazówek i podpowiedzi.

Odwiedź mój vlog