Jola Krukowska - Organizujesz własny ślub i potrzebne Ci wsparcie i informacje? Trafiłaś idealnie! Jola Krukowska

Cześć,

Organizuję śluby od 13 lat i teraz chcę tego nauczyć Ciebie! U mnie znajdziesz wszystko, co potrzebne, aby zorganizować ślub samodzielnie, albo zacząć organizować śluby dla innych i otworzyć dochodowy biznes.

Najważniejsze 4 elementy w organizacji ślubu i wesela

Jeżeli jesteś na początku drogi związanej z organizacją ślubu i wesela, to jeszcze możesz nie wiedzieć, o co w tym wszystkim chodzi, od czego zacząć, co trzeba zrobić i na co w ogóle zwrócić uwagę.

Widzę to dobrze po moich pannach młodych. Ponadto teraz poważnym problemem jest nadmiar informacji, bodźców i pomysłów - to wszystko prowadzi do tego, że przyszłe pary młode mają przeogromny problem z podjęciem jakiejkolwiek decyzji. 

Czy jest jakiś sposób na to, aby ten chaos ujarzmić? 

Przez 13 lat pracy jako wedding planner poznałam wiele sposobów na to. I mam dla Ciebie wskazówkę - na co zwrócić uwagę na początku przygotowań ślubnych.

Tak naprawdę są to 4 podstawowe obszary, które musisz "ogarnąć":

  1. KONCEPCJA KREATYWNA
  2. KASA
  3. PLAN DZIAŁAŃ
  4. ORGANIZACJA

Tak, tak. Dobrze widzisz. Organizacja ślubu to nie jest sama organizacja. Żeby zabrać się za punkt czwarty pt. ORGANIZACJA, najpierw masz do zrobienia trzy wcześniejsze. Już Cię przez nie przeprowadzam:

1. KONCEPCJA KREATYWNA

Zwana inaczej wizją, pomysłem, whatever. Musisz ogarnąć mózgiem i zmysłami, jak Wasz ślub i wesele ma wyglądać. Jak to zrobić? Hmm.... Zdziwisz się, jeżeli właśnie teraz dam Ci wskazówkę? Spóbuj mojej Metody 5 Zmysłów - video obejrzysz TUTAJ

Musisz mieć opracowaną koncepcję kreatywną, inaczej nie wiesz, co w ogóle masz zorganizować, jak to ma wyglądać. Kiedy już dojdziesz do tego, jak chcesz żeby wyglądał Twój ślub, zacznij zbierać zdjęcia i przeróżne inspiracje, które będziesz mogła pokazać florystce, dekoratorom i wszystkim pozostałym firmom uczestniczącym w przygotowaniach. Dzięki temu dowiedzą się, jaki klimat i efekt chcesz uzyskać i pomogą Ci w tym.

2. KASA

No niestety, trzeba ją policzyć. Wesele tanią imprezą nie jest i musisz określić ile możesz wydać. Oraz ile musisz wydać, jeżeli wiesz, że masz zaproszonych XX gości, których trzeba nakarmić, zabawić, a Ty i Twój pan musicie ładnie wyglądać ;) A potem, w trakcie procesu organizacji trzeba do tej tabeleczki ciągle zaglądać i ją aktualizować, modyfikować (tabelkę, lub pomysły ;)). Chyba że masz basen z dolarami, to możesz nie musieć.

3. PLAN DZIAŁAŃ

Tutaj znowu ułatwię Ci życie i to BARDZO BARDZO. Po prostu przejdź na podstronę Osobistego Harmonogramu Przygotowań Ślubnych, podaj datę ślubu, ilość gości i kilka dodatkowych informacji i za sekund pięć otrzymasz ode mnie prosto do swojej skrzynki e-mail Harmonogram, który jest idealnie dopasowany do daty ślubu. Dowiesz się z niego, co i kiedy trzeba zrobić, żeby ogarnąć całą akcję ŚLUB I WESELE. 

Nie ma za co ;)

4. ORGANIZACJA

Teraz już tylko pozostało Ci wydrukować Harmonogram i ruszyć 4 litery. Działaj i odhaczaj kolejne punkty! Bo czas leci.

Możesz też zrobić zdjęcie Harmonogramu, wrzucić je na Insta i oznaczyć mnie @jola_krukowska i #krolowaplanowania (bo w końcu z takim Harmonogramem jesteś TAKĄ królową planowania!) Chętnie pokażę u siebie postępy w organizacji Twojego ślubu i udostępnię Twój post :)

Trzymam kciuki, jesteś bliżej sukcesu, niż myślisz :)

ściskam!
Jola

Komentarze są zasilane przezCComment

BIERZESZ ŚLUB? NIE CZEKAJ I POBIERZ BEZPŁATNIE

Twój Osobisty Harmonogram Przygotowań Ślubnych

Pobierz go teraz!

Haromonogram przygotowań ślubnych

Bierzesz Ślub? Potrzebne Ci wsparcie i informacje, jak zrobić to łatwo, szybko i dobrze?

 

Zapraszam na mojego video bloga gdzie znajdziesz wiele ciekawych wskazówek i podpowiedzi.

Odwiedź mój vlog